ویژگی لوله های مبلی چیست؟

ویژگی های لوله مبلی

بر کسی پوشیده نیست که لوله مبلی تا چه حد در زندگی روزمره ما نقش ایفا می کنند و تا چه اندازه در زمینه های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. اما آیا تا به حال این سوال برای شما پیش آمده بود که دلیل این همه کاربرد در زمینه های مختلف چیست؟ اگر این سوال ذهن شما را به چالش کشیده بود پس در ادامه با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

از جمله دلایلی که لوله های مبلی محبوبیت زیادی بین خریداران دارند، قابلیت های زیاد این لوله هاست و این مسئله قابلیت های استفاده و شکل پذیری آن ها را بیشتر می کند.در این مقاله سعی داریم به قابلیت های لوله مبلی بپردازیم.

مقرون به صرفه بودن

لوله های مبلی تاثیر زیادی در کاهش هزینه های شما دارند، چون مقاومت خوبی در برابر وزن بالا، خوردگی و فشار دارند، در نتیجه شما مجبور به تعویض و تعمیر مکرر آن ها نیستید.

قابل بازیافت بودن

متاسفانه در برهه ای از تاریخ قرار داریم که علی رغم پیشرفت های بشریت در عرصه های گوناگون، مشکل آلودگی زمین به وسیله زباله های بازیافت نشده همچنان گریبان گیر ما انسان ها است. از جمله مزایای لوله مبلی این است که اولا این لوله 100 درصد قابل بازیافت است، پس جمع آوری و دفع آن هیچ پیچیدگی و سختی برای صنعتگران نخواهد داشت.

جلوگیری از اتلاف انرژی

یکی از کاربرد های لوله مبلی انتقال انرژی در صنایع خاص است. در مواردی که از لوله مبلی برای انتقال گرما یا انرژی استفاده می شود، افت و از دست رفتن آن ها به حداقل میزان ممکن می رسد، بنابراین می تواند لوله مقرون به صرفه ای برای خرید باشد.

مقاومت در برابر خوردگی

به دلیل این که لوله های مبلی از ورق های روغنی ساخته می شوند در برابر شرایط آب و هوایی نا مناسب تا حدی مقاومت دارند.

قابلیت جوش پذیری بالا

لوله های مبلی با قابلیت جوش پذیری بالا بر خلاف دیگر فلزات این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا استفاده های بیشتری از این فلز بنمایند.

مقاومت خمشی و انعطاف پذیری خوب

از لوله های مبلی در کار های هنری و تزیناتی نیز استفاده می شود که دلیل این امر مقاومت بالا در برابر خمش و انعطاف پذیری بالای لوله های مبلی است.

مقاومت حرارتی

لوله های مبلی در برابر حرارت نیز مقاومت بالایی دارند این امر به دلیل ورق های روغنی است که لوله های مبلی از آن ساخته می شوند.

تولید لوله مبلی در ایران

استفاده از لوله های روغنی در ایران روز به روز در حال افزایش است و وارد کردن این محصول از دیگر کشور ها باعث هدر رفتن منابع ارزی کشور می شود. در ایران با تلاش صنعتگران و مهندسان توانمند ما به این مهم دست پیدا کرده ایم و هم اکنون تعدادی واحد تولیدی لوله های روغنی در ایران داریم. تولید لوله های مبلی در داخل کشور می تواند توسط تولید کننده ها و کارخانجات زیادی انجام پذیرد. اما مهم این است که لوله هایی را خریداری کنند که کیفیت و عملکرد مثبت و تایید شده ای داشته باشند. شرکت خاور صنعت هما با بیش از 20 سال سابقه در عرصه تولید مقاطع فولادی از بزرگترین تولید کنندگان لوله های مبلی کشور نیز می باشد. ما همواره در شرکت خاور صنعت هما در تلاش بوده ایم تا محصولی مقرون به صرفه و با کیفیت را به دست مشتریان و صنعتگران برسانیم.

برای اطلاعات بیشتر در خرید این محصول راهنمای خرید لوله مبلی را مطالعه کنید.

skandari
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *